יום שלישי, 28 במאי 2013

מילון אישי - ערכים ומושגים - י,

עשרים ושתיים האותיות העבריות מתחברות לכוחות הבסיסיים שמהם בנוי היקום. באמצעות הבנה נכונה יכול המשתמש בהן להפעיל את היקום כולו בכתב ,בדיבור ובכוונה./ספר היצירה,המאה ה-6 לספירה. 
יום שלישי, פעמיים קפה טוב,  אחרי שסיפרתי לך על עצמי, על השורשים והכנפיים, האמנות שלי, בשל הזמן לעבור לעבור להתקשקש, עלינו.. 
אנחנו- אתה ואני / מין עתיר זכויות / ומיוחס / מערכות מידע ואנרגיה / גוף ונפש / הכול מהכול / אותו חומר / ביחסים משתנים / נוכחות גדולה מאוד . 

 אנחנו נולדנו "שלם", אותה הרגשה או מודעות לעובדה זו, מתחזקת בנוכחות אנשים בעלי אותו מנעד/אורך גל, המקרינים לנו את דמותנו "המלאה".
איתם אנחנו הכי "אנחנו" שאפשר = שלם! נגמרו הגעגועים.  
   
אני – בחרתי להלך על קורה בגובה 23 קומות, דבר הדורש ערנות, גמישות מחשבתית, יכולת חיזוי מצב הרוח, דיוק, להישאר קלה, לא לסחוב מטען חורג/חורק, מיומנות, שיווי משקל, זהירות, ריכוז, איזון, אנרגיות..
הבאלינזים(מבאלי)לדוגמה, אמני שמירה על האיזון, אך הוא מותנה בפריסת רשת צפופה מתחת לקורה. הם מהלכים בנועם רק לאחר שמתחו, ציר אנכי ואופקי ובנו את התרחיש וקבעו אותו במסגרת. הם בעצם הולכים רק על בטוח. השלווה מושגת מתכנון מדוקדק, הם לא סומכים על עצמם. 

למדתי לסמוך על עצמי, להישאר בהווה, להתרכז בכל פעולה, כי הנצח הוא כאן ועכשיו- טוטאליות! וזה שווה את המחיר. מכאן רואים את התמונה במלואה, לא צפוף, קל לזהות אנשים "בגובה שלי", אנשים דומים עם צרכים ותכונות דומות.
אני ועוד אני, ועוד אתה...תא. סימן קריאה! חיבור של אנרגיות.
אנרגיה-במערכות פיסיקליות(חשמליות)- חלק מהאנרגיה שמגיע מ"המקור" (חשמל אל צרכן) מתבזבזת עקב התנגדות(חשמלית) והופכת לאנרגיית חום (עצבים). במערכות הידראוליות - האנרגיה (שמן) מבוזבזת עקב צמיגותו של השמן (לכלוך/עכבות/ רגשות שליליים). מוליכות(חשמלית) של גוף מסוים היא מדת היכולת של זרם חשמלי לעבור באותו גוף = פועל יוצא של שחרור ומעברים פנויים , בהשאלה: מוכנות,בשלות ויכולת לתעל אנרגיה.
את האנרגיה ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים. אנרגיה פוטנציאלית (אנרגיה אצורה במערכת) ואנרגיה קינטית (תנועת גופים במערכת). אנרגיה יכולה לעבור מגוף אחד לשני וללבוש צורות שונות (אהבה, כעס, חיבה..) אולם -חוק שימור האנרגיה- קובע כי סכום האנרגיה של כל הגופים במערכת סגורה- הוא גודל קבוע.
 וכאן, הגודל כן קובע !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה